Βιογραφικά

Χαραλάμπους Ασπασία

Αναπτυξιακή ψυχολόγος- Συστημική Οικογενειακή Θεραπεύτρια

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη μου για τα παιδιά και τις οικογένειες με οδήγησε στο να παρακολουθήσω το Μεταπτυχιακό Childrens and Young People Mental Health and Psychological Practice στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Έχω εκπαιδευτεί στη συστημική οικογενειακή θεραπεία. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου, εργάστηκα σε κοινοτική δομή ατόμων με αυτισμό, στο Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος για παιδιά με πολύ σοβαρές ασθένειες, σε κέντρο ειδικών θεραπειών καθώς και σε συμβουλευτική υπηρεσία σχολείων. Έχω αποκτήσει εμπειρία στη ψυχοθεραπεία παιδιού, εφήβου και ενήλικα, στη συμβουλευτική γονέων, στη διεξαγωγή ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος για παιδιά με ειδικές ιδιαιτερότητες και στην ψυχοεκπαίδευση γονέων.

Η Αποστολοπούλου Νίκη είναι απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με ειδίκευση στη Ψυχολογία.
Έχει ολοκληρώσει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και με βαθμό πτυχίου «Άριστα».
 Έχει παρακολουθήσει το Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες/Δυσλεξία» που διοργανώθηκε από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης – Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ενώ παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στη γνωσιακή – συμπεριφοριστική εκπαίδευση παιδιών και εφήβων και εκπαιδεύεται στη Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας.
Έχει αποκτήσει εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής πραγματοποιώντας την πρακτική της άσκηση και εργασία σε διάφορες δομές όπως : τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Β΄ Αθήνας (Κέντρα Διαφορικής Διάγνωσης και Υποστήριξης) , στην Ε.Θ.Μ.Α. (Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτισμού) του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτη και Αγλαϊας Κυριακού». Στα πλαίσια αυτά έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) , στη δομημένη εκπαίδευση (TEACCH) και το σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας ( PECS) όπου διαθέτει ανάλογη πιστοποιήση.
Στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών της σπουδών έχει ασχοληθεί με μια σειρά ερευνών που αφορούν τη μαθησιακή ετοιμότητα, τον σχολικό εκφοβισμό, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, την ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών και την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες.
Παράλληλα έχει εργαστεί με παιδιά με αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες πραγματοποιώντας παράλληλη στήριξη σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, καθώς και σε κέντρα ειδικών θεραπειών εκπονώντας προγράμματα εξατομικευμένης διδασκαλίας.